Tjänsten

Sirius behöver förstärka växeln för befintliga och tillkommande uppdrag. På kundtjänst eftersöks ytterligare två medarbetare. Kundtjänst spelar en avgörande roll för hur Sirius växel levererar den kvalitet och service som våra kunder och partners förväntar sig. Du kommer vara en del av en grupp som arbetar med att besvara samtal från kunder och förare samt utför administrativa uppgifter relaterade till växelns arbete.

Tempot är tidvis högt och många saker händer samtidigt, vilket ställer stora krav på samarbete, noggrannhet och fokus.

Profil

Vi söker kreativa lagspelare som klarar av att hantera stressiga situationer. Du är del av ett team, som även under tidspress samarbetar och ser din del i en större helhet. Du behåller ett lugn och hanterar dina arbetsuppgifter metodiskt enligt fastlagda rutiner och policys.

Du är serviceinriktad, initiativtagande och uthållig med fokus på lösningar och resultat. Då arbetet varierar i belastning behöver du vara flexibel och stresstålig med en förmåga att prioritera bland de uppgifter som ska lösas.

Utbildning och erfarenhet

Vi tror att du arbetar inom logistik-och/eller transportarbete idag eller har tidigare erfarenhet inom detta. Erfarenhet av servicearbete via telefon och mail är meriterande.

Krav är att du har god datorvana samt har goda kunskaper i svenska språket, både i tal och i skrift.

Information

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med sex månaders provanställning. Arbetstiderna varierar mellan 06:30-21:00, måndag till söndag samt helgdagar. Vårt kontor är beläget på Kvastvägen 4 i Sköndal. Lön efter överenskommelse.

Välkommen med din ansökan till antonios.faniadis@siriusomsorg.se senast 2019-11-30.